středa 2. října 2013

Vize mého osobního blogu...

Zdravím všechny, kdo jste zabrouzdali na můj blog. Blogy různých projektů už jsem někdy tvořil... Ale svůj osobní, kterému se chci věnovat a sdílet s internetovým světem své postřehy, zajímavé články, budovat určitou komunitu podobně smýšlejících lidí... To píši prvně.

Proč jsem dospěl k názoru, že je potřeba začít blogovat?

Podle mě je blog nástroj budoucnosti. Dnes už nikoho nezajímají strohé fakta, ale příběhy a zkušenosti... A jelikož mám vcelku pestrý život, plný úspěchů a nezdarů, věřím, že by mé příběhy mohli být někomu inspirací, pro někoho odstrašujícím případem.



Nemá smysl, abych se nějak představoval - můj profil na vás svítí při mírném pohledu vpravo, a tak pokud vás zajímá, kdo jsem a co dělám, určitě se podívejte.

Před časem nastal v mém životě "velký třesk," zlom, po kterém se věci mění... A tak bych se o to, jak to vypadalo předtím a hlavně co se děje potom rád podělil... Budu rád, když se zapojíte v komentářích a přidáte své příběhy, případně odkazy na Vaše blogy...

Je mi jasné, že můj blog nebude pro všechny, asi nebude pro většinu lidí, protože ne vždycky to bude líbivé, jak by řekl Ivo Toman. Dělám si na věci vlastní názory, hodně se soustředím na svůj osobní rozvoj a jsem obklopen lidmi, kteří jedou na stejné vlně.

Určitě mám v plánu i různé videopříspěvky - ať už cizí, které mi přijdou smysluplné, nebo přímo něco ode mě.

Pokud jste dočetly až sem, těší mne to. Zanechte na sebe prosím e-mail vpravo a neuteče Vám žádný článek. Svůj odběr můžete kdykoliv odhlásit. Nebo si mě jednoduše přidejte do kruhů na Google+

S úctou,
Tomáš Pospíchal

2 komentáře: